Andromeda
Streszczenia odcinków
Wojna z Nietzcheanami przyniosła kres Federacji Planet. Kapitan Hunt postanawia wskrzesić dawną cywilizację.
Wojna z Nietzcheanami przyniosła kres Federacji Planet. Kapitan Hunt postanawia wskrzesić dawną cywilizację.
Wojna z Nietzcheanami przyniosła kres Federacji Planet. Kapitan Hunt postanawia wskrzesić dawną cywilizację.
Rdzeń 'Andromedy' zostaje omyłkowo zamieniony z rdzeniem zawierającym kopię jej dawnej osobowości. Uaktywnia się pamięć krążownika. Przygotowuje się on do finalizacji nieukończonej misji.
Załoga urządza przyjęcie z okazji urodzin kapitana Hunta. Beka wręcza mu w prezencie starą mapę, wskazującą drogę na planetę Tarn-Vedra, gdzie Hunt spędził dzieciństwo.
Załoga krążownika próbuje odeprzeć atak myśliwca Restorian na pewien frachtowiec. Frachtowiec ulega zniszczeniu, ginie 536 pasażerów. Jeden z nich, android Gabriel, ocalał z katastrofy.
Kapitan Hunt zgadza się eskortować pannę młodą na ceremonię ślubną. Narzeczeni reprezentują dwa skonfliktowane nietzscheańskie klany. Hunt bardzo liczy na polityczne korzyści dla Wspólnoty.
Rev i kapitan Hunt odpowiadają na wezwanie o pomoc od Blake'a. Kolonia, w której mieszka Blake, została zaatakowana przez niewolników. Dylan przygotowuje swoich ludzi do odparcia ataku.
Trance i Harper przebywają na pokładzie Maru. Jest tam obecny również Gerentex. Zmusza on pasażerów do współpracy, aby wprowadzić w życie swój zbrodniczy plan. Harper mu się przeciwstawia.
Krążownik przemierza tereny kosmicznego składowiska odpadów. Załoga odkrywa obecność androida na pokładzie. Twierdzi on, że ma pokojowe zamiary. Proponuje spotkanie ze swoimi zwierzchnikami.
Kapitan Hunt dowiaduje się o nieoczekiwanych skutkach dawnej misji. Niegdyś Dylan i Gaheris Rhade pomogli w obaleniu despotycznego władcy planety Mobius. Następca okazał się jeszcze gorszy.
Beka i Harper wyruszają na pokładzie Eureki Maru uzupełnić zaopatrzenie. W trakcie lotu ich statek zderza się z niezidentyfikowanym obiektem. Chwilę później znajdują rannego Perseidę.
Eureka Maru rozbija się na planecie Midden. Tyr traci pamięć. Ratują go Yvaine i jej syn Breyon, którzy przygarniają go pod swój dach. Okazuje się, że Tyr jest ścigany przez Nietzschean.
Ekipa kapitana Hunta bada okręt 'Pax Magellanic' i poznaje jego załogę, w tym najstarszą jej członkinię, Jill. Mimo upływu trzystu lat od śmierci Warricka wszyscy zachowali młody wygląd.
Beka Valentine otrzymuje informację od wujka Sida, który kiedyś prowadził interesy z jej ojcem. Wiele wskazuje na to, że ma on poważne kłopoty. Beka z Trancem wyrusza na spotkanie z Sidem.
Na krążowniku trwają negocjacje w sprawie przystąpienia do Wspólnoty. Bierze w nich udział przywódca Castellanów. Tyr przypomina niechlubne fakty z przeszłości gościa...
Kapitan Hunt prowadzi negocjacje z Arazjanami. Przekonuje ich do przyłączeniai się do Wspólnoty. Zostaje jednak aresztowany pod zarzutem podżegania do buntu i skazany na dożywocie.
W rejonie czarnej dziury kapitan Hunt wysyła informację z pożegnaniem dla wszystkich, których kochał. Wiadomość trafia do jego dawnej dziewczyny, z którą rozstał się przed trzystu laty.
Załoga sprawdza źródło sygnału alarmowego i znajduje statek. Beka jest zaskoczona, gdy na jego pokładzie widzi brata. Reszta ekipy 'Andromedy' nie ufa przybyszom z odnalezionego okrętu.
Trance Gemini uczy się nawigacji strumienia ogonowego. W wyniku błędu wprowadza załogę w strumień. Ludzie Hunta przenoszą się w przeszłość sprzed trzystu lat. Trafiają do Głowy Czarownicy.
Załoga Hunta ponownie znajduje się w niebezpieczeństwie. Tym razem zagraża jej nietzscheańska kolonia. Pomocna może okazać się współpraca z Tyrem, kapitan Hunt ma jednak sporo wątpliwości.
Załoga statku musi odeprzeć atak potężnego wroga. Oprócz walki z nacierającymi nieprzyjaciółmi ekipa Hunta ma również problemy we własnych szeregach...
Załoga statku Hunta odnajduje starą stację kosmiczną High Guard. Mieszkające tu nastolatki, potomkowie pierwotnej ekipy, mają ambitne plany. Zamierzają odbudować Wspólnotę.
Kapitan Hunt robi wszystko, aby intruzi opuścili pokład. Gerentex zostaje nastraszony, ale jego pracownicy pozostają na stanowiskach. Hunt próbuje skierować statek w stronę czarnej dziury.
Jednostka Wspólnoty 'Andromeda' odpowiada na nagły sygnał alarmowy. Okazuje się on pułapką zastawioną przez nietzscheańskie statki.