TVN StyleProgram TV na Niedziela 14.04.2024
19:45 |
![]() Martyna Wojciechowska od dwunastu sezonów podróżuje, by dowiedzieć się więcej o różnych aspektach życia kobiet na całym świecie. Poznaje ich codzienność, najskrytsze marzenia czy największe lęki. Teraz zawita m.in. do Malawi, Dubaju, Kenii i Rumunii. Zabiera widzów na nieodkryte krańce świata, gdzie spotkają się z osobami, które pokazują, że warto o siebie zawalczyć.
|
---|---|
20:15 |
![]() Dysponujący dwoma tysiącami złotych Kuba i Kasia wyruszają w podróż do Estonii, z przesiadką w Finlandii. Hania w towarzystwie swojej mamy Marii Winiarskiej postanawia odwiedzić stolicę Niemiec.
|
21:15 |
![]() Zdaniem zwolenniczek szczupłej sylwetki wyłącznie taka postura gwarantuje zdrowie i urodę. Spierające się z nimi dziewczyny plus size twierdzą, że krągłości także mogą być atrakcyjne.
|
22:00 |
![]() Joanna Liszowska, aktorka o południowym temperamencie, ujawnia nieznane fakty ze swojego życia. Wyjawia Marzenie Rogalskiej, czy jest zakochana, ile byłaby w stanie poświęcić dla dobrej roli i kim są dziś mężczyźni jej życia. Prowadząca sprawdza, czy artystka poradzi sobie z piosenkami należącymi do skrajnie różnych stylów muzycznych. Joanna Liszowska zaskakuje widzów, występując w prawdziwej musicalowej scenie w nietypowym duecie.
|
|
|
23:00 |
![]() Goście zakładów świadczących usługi z zakresu pielęgnacji włosów ujawniają zaskakujące plotki. Każdą z nich zasłyszeli podczas chwil spędzonych u fryzjera. Miłośnicy sensacji poznają gorące newsy.
|
23:45 |
Rozbudowana relacja z podróży Martyny Wojciechowskiej do Japonii, Mongolii, Pakistanu i Boliwii. Widzowie poznają ciekawe historie, inspirujących bohaterów oraz nieporuszone do tej pory wątki.
|
0:45 |
![]() Losy zakochanych par, które postanowiły skorzystać z narzeczeńskiej wizy. Zagraniczni partnerzy przyjeżdżają na 90 dni do USA. Muszą podjąć decyzję, czy wezmą ślub, czy wrócą do swoich krajów.
|
1:45 |
![]() Marzena Rogalska, Aleksandra Kwaśniewska i Olga Legosz spotkają się z Katarzyną Miller, by porozmawiać o relacjach między matkami a córkami. Autorka wyjaśni, jak powinno się budować tę więź.
|
2:40 |
![]() Marta pracuje jako sztygar w kopalni. Nosi jeansy i flanelowe koszule. Oczekuje pomocy Mai Sablewskiej w wyborze kreacji na randkę. W programie wystąpią także jej koleżanki z grupy motocyklowej.
|
3:15 |
![]() Bohaterka odcinka jest wysportowana i szczupła. Zamiast eksponować swoją figurę, chowa się pod za dużymi swetrami i szerokimi sukienkami. Maja Sablewska udowodni jej, że może wyglądać kobieco.
|
3:50 |
![]() Mariola ma dwadzieścia sześć lat i marzy o karierze aktorskiej. Wierzy, że spełnienie marzeń jest osiągalne. Według niej tym, co utrudnia jej osiągnięcie celu, jest brak pewności siebie.
|
4:25 |
![]() Katarzyna demaskuje triki stosowane przez twórców reklam jedzenia. Wyjaśnia, czym różnią się do siebie dżem i konfitura. Widzowie dowiedzą się, czy w sklepie warto zwracać uwagę na wygląd słoika.
|
Lista stacji
O stacji TVN Style
Telewizja TVN Style
TVN Style to kobiecy kanał telewizyjny, należący do Grupy TVN o wszechstronnej tematyce. Oferta programowa bazuje na polskich i zagranicznych produkcjach, choć znakomitą większość stanowią własne produkcje. Grupą docelową są kobiety, które pragną się rozwijać w wielu kierunkach i chcą wprowadzać do swojego życia pozytywne zmiany. Kanał dostarcza wielu praktycznych porad i wiedzy o świecie. Oferuje nie tylko rozrywkę, ale także porusza tematy ważne dla współczesnych kobiet i ich rodzin. Dużym powodzeniem cieszy się zagraniczne pasmo dokumentalne.
Historia telewizji TVN Style
Stacja wystartowała 1 sierpnia 2004 roku i przez pierwszy rok nadawana była bezpłatnie, później odbiór telewizji został zakodowany. Sloganem jest od początku hasło: „Daj się uwieść”. Od 1 sierpnia 2004 roku szefową kanały była Iwona Radziszewska, w 2006 roku zastąpiła ją Yvette Żółtowska – Darska, w 2011 miejsce to zajęła Małgorzata Łupina, w 2013 Joanna Tylman, a w czerwcu 2018 Agnieszka Michalska. Siedziba firmy zlokalizowana jest w Media Business Centre, przy ul. Wiertnicza 166 w Warszawie.
Logo stacji TVN Style na początku (2004-2011) stanowił ciemnoróżowy napis Style na białym tle, gdzie z literki „e” rozrysowywało się powyżej logo TVN. W latach 2011-2014 zmieniono szatę graficzną: logo w tym samym kształcie zmieniło kolor na czerwony i zostało ulokowane w złocistym kwadracie. Kolejna zmiana nastąpiła w 2014 roku – zrezygnowano ze złotego tła, a różowe logo wpisano w kwadratową ramkę w tym samym kolorze.
TVN Style stawia przede wszystkim na własne produkcje. Najpopularniejsze z nich to „Pani Gadżet”, „Czas na zmianę”, „I nie opuszczę Cię aż do ślubu”, „Związki z modą”, „Apetyt na miłość”, „Wiem, co jem”, „W roli głównej” czy „Kulisy sławy”. W ofercie programowej TVN Style znajduje się również wiele programów zagranicznych – m.in. programy Goka Wana, Nigelli Lawson, Cristiny Córduli czy Gordona Ramsaya.
Gdzie można oglądać telewizję TVN Style?
Kanał dostępny jest w największych platformach satelitarnych w Polsce: nc+ oraz Cyfrowym Polsacie. Sygnał dostępny jest również w różnych sieciach kablowych, m.in. Multimedia, Netia, Orange, UPC, Vectra, Toya czy Avios. Warto zapytać swojego operatora kablowego o możliwość odbioru kanału. Ponadto istnieje możliwość oglądania produkcji TVN Style w witrynie www.player.pl oraz w aplikacji Player.
Stacje telewizyjne powiązane z TVN Style
Kanał TVN Style, należący do grupy TVN, jest częścią wiodącego koncernu medialnego Discovery, którego portfolio obejmuje uznane marki telewizyjne o międzynarodowym zasięgu. Stacjami powiązanymi z TVN Style są więc takie kanały, jak: TVN, TVN7, TVN24, TVN24 BIS, TVN Fabuła, TVN Turbo, Travel Channel, Food Network, HGTV Home & Garden, TLC, Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Life, Animal Planet, DTX, ID, TTV czy Metro. Ponadto dostępne są również kanały telewizyjne ITVN oraz ITVN Extra, skierowane do widowni zamieszkałej za granicą (w Europie, Ameryce Północnej i Australii).
Więcej o telewizji TVN Style
Telewizja TVN Style ma swoją stronę internetową: www.tvnstyle.pl/, a także prowadzi swoje kanały w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter oraz Instagram. Można tam nie tylko śledzić bieżące informacje o stacji i jej ramówce, ale też wchodzić w interakcje i zadawać pytania.