Gwiezdne wrota: Atlantyda

Streszczenia odcinków

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Królowa (8)

Keller i drużyna z Atlantydy spotykają się z Widmem Toddem. Keller zdobywa cenne dane z laboratorium Michaela. Uważa, że uda jej się zlikwidować problem spożywania ludzkiej siły przez Widma.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (20)

Todd informuje Atlantis, że grupa Widm posiada kilka ZPM, którymi mają zamiar zasilić nowy, potężny Rój. Mówi Woolseyowi, że powinien natychmiast zniszczyć statek

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Sojusznicy (20)

Atlantis otrzymuje komunikat od zbliżającego się statku-roju. Jest na nim Michael - Widmo, którego próbowano zmienić w człowieka.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (20-ost.)

Nowy wojskowy kontyngent zostaje wysłany z Ziemi przy pomocy gwiezdnych wrót, aby przejąć kontrolę nad dowództwem Atlantydy i uchronić miasto przed zbliżającym się atakiem Wraith.

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Oblężenie - część 2. (20)

Nowy wojskowy kontyngent zostaje wysłany z Ziemi przy pomocy gwiezdnych wrót, aby przejąć kontrolę nad dowództwem Atlantydy i uchronić miasto przed zbliżającym się atakiem Wraith.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (19)

Detektyw John Sheppard i agent FBI Richard Woolsey prowadzą w alternatywnej rzeczywistości dochodzenie w sprawie serii morderstw w Las Vegas. Być może za zabójstwa odpowiedzialne są Widma.

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Piekło (19)

Mieszkańcy Taranis korzystają z energii geotermalnej. Przywódca wioski prosi o pomoc w naprawie generatora osłony...

Gwiezdne wrota: Atlantyda (19)

Armada statków rasy Wraith zmierza w kierunku Atlantydy. McKay proponuje podjęcie próby reaktywacji orbitalnej platformy ochronnej, używanej przez Starożytnych.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (18)

Złodziejka wykorzystuje przyrząd Pradawnych do zamiany swojej osobowości z dr Keller. Gdy usiłuje uciec z Atlantis, dr Keller musi stawić czoła jej wspólnikom oraz ścigającym ją wieśniakom.

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Michael (18)

Porucznik Michael Kenmore budzi się z zanikiem pamięci. Dr Beckett stwierdza amnezję. Michael ma koszmary. Wydaje mu się, że jest Widmem.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (18)

Teyla jest dręczona przez powtarzające się senne koszmary. Zaczyna przypominać sobie okres, kiedy z ojcem znalazła się w niewoli u rasy Wraith.

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Stacja przesiadkowa (17)

Pułkownik Carter zaprasza do Atlantis Teal'ca, aby pomógł Rononowi. Zostanie on poddany ocenie przez komitet doradczy. Wojownicy słyszą, że Widma przedostały się na Midway i na Ziemię.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (17)

Pojawia się krótka okazja wysłania wiadomości na Ziemię. Członkowie wyprawy na Atlantydę nagrywają pozdrowienia dla swoich ukochanych.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (16)

McKay otrzymuje zaproszenie od Malcolma Tunneya do udziału w naukowym pokazie dotyczącym globalnego ocieplenia. Tunney prezentuje technologię, nad którą McKay wcześniej pracował.

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Długie pożegnanie (16)

Ekipa odnajduje dwie kapsuły. W jednej z nich znajduje się starsza kobieta. Promień energii przenosi jej świadomość do ciała Elizabeth Weir.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (16)

Załoga poszukuje cennego modułu o nazwie Zero Point Module, który został rzekomo ukryty na planecie Dagan. Ich nowi sojusznicy mają zupełnie odmienne cele.

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Bractwo (16)

Załoga poszukuje cennego modułu o nazwie Zero Point Module, który został rzekomo ukryty na planecie Dagan. Ich nowi sojusznicy mają zupełnie odmienne cele.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (15)

John Sheppard zostaje uprowadzony przez Acastusa Kolyę. Woolsey i McKay dokonują wstrząsającego odkrycia dotyczącego starożytnej rasy Sakari, która ma zdolność manipulowania ludźmi.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (15)

Starsza kobieta zostaje odnaleziona w Atlantydzie w stanie dziwnego zawieszenia. Jest to dr Weir, która opowiada załodze o swojej podróży tysiące lat w głąb historii tego wspaniałego miasta.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (14)

Michael i jego hybrydy dostają się do Atlantis w poszukiwaniu dziecka Teyli i po kolei przejmują systemy miasta. Sheppard, Lorne i ich ludzie muszą odbić miasto.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (14)

Załoga znajduje raj, który mógłby być idealnym miejscem dla wszystkich uciekinierów szukających schronienia przed złowrogimi Wraits. Miejscowa ludność uważa, że ich bogini na to nie pozwoli.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (13)

Kilku mieszkańców Atlantydy zostaje zainfekowanych śmiertelnym wirusem. Wymusza to wprowadzenie kwarantanny i zamknięcie całego miasta.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (12)

Zespół Shepparda prowadzi śledztwo w sprawie zestrzelonego statku Wraith. Lądują na planecie w towarzystwie jednego ocalałego.

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Wspomnij me winy (11)

Członkowie ekipy Atlantis mają nadzieję, że uda im się wyeliminować Replikatory. Chcą doprowadzić do współpracy z flotą statków-rojów. Niewiele jednostek decyduje się jednak przyłączyć.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (11)

Major Sheppard rozpoczyna niebezpieczną grę z żołnierzami, którzy przejęli kontrolę nad Atlantydą. Wzięli oni do niewoli Weira i McKay.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (10)

Po nadejściu wielkiego huraganu mieszkańcy miasta zostają zmuszeni do ewakuacji. Sytuacja pogarsza się, gdy miasto zostaje zaatakowane przez Genii. Cała nadzieja w Sheppardzie.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (9)

Załoga Atlantydy przymierza się do wykorzystania unikalnej atmosfery planety, aby pozyskać niezbędną energię do przejścia przez bramę powrotną do domu na Ziemi.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (8)

Załoga odkrywa na planecie Genii rolniczą społeczność, z którą planuje wymianę handlową. Sheppard i McKay zostają przesłuchani - okazuje się, że Genii mogą okazać się zawodnymi sojusznikami.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (7)

Załoga zaczyna interesować się lekarstwem, nad którym prowadzone są badania w innym wszechświecie. Może ono odstraszyć Wraitha przed tragicznym w skutkach żerowaniem na ludziach.

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Koniec dzieciństwa (6)

Załoga jest zmuszona do awaryjnego lądowania na planecie, której mieszkańcy w obawie przed rasą Wraith praktykują rytualne samobójstwa w wieku dwudziestu pięciu lat.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (5)

Po kolejnym niebezpiecznym spotkaniu z rasą Wraith mieszkańcy Ziemi przypuszczają, że wśród nich znajduje się zdrajca. Podejrzenie pada na Athosian.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (4)

Uszkodzony Puddle Jumper utknął na drodze, przekraczając orbitalne wrota. Załoga ma zaledwie 38 minnut na naprawę, w innym wypadku wrota się zamkną, a statek zostanie przecięty na pół.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (3)

Kosmicznemu intruzowi udaje się przeniknąć do miasta, co zagraża bezpieczeństwu bazy. Dr McKay zaczyna eksperymentować z obcą technologią, przez co może wylądować w poważnych kłopotach.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (2)

Sheppard próbuje przekonać Weir, aby wyruszyli z misją ratunkową na pomoc pułkownikowi Sumnerowi, Teyli i innym pojmanym przez Wraith. Tymczasem Sumner staje oko w oko z Wraith.

Gwiezdne wrota: Atlantyda: Oblężenie - część 3 (1)

Serial nawiązuje do 'Gwiezdnych Wrót SG-1', choć ma nowych bohaterów. Akcja toczy się już po przygodach grupy SG-1 w odległej galaktyce.

Gwiezdne wrota: Atlantyda (1)

Odkrycie posterunku pozostawionego przez Starożytnych prowadzi nową załogę Gwiezdnych Wrót do odległej galaktyki Pegaza. Na miejscu naukowcy odkrywają planetę zamieszkałą przez ludzi.

Ładuję...