TVN StyleProgram TV na Poniedziałek 28.04.2025
19:50 |
![]() Ekipa programu wybiera się do Połajewa. Tu znajduje się restauracja Silvano. Właścicielem lokalu, który działa już od piętnastu lat, jest Kuba. Pandemia niestety pogrążyła także i jego biznes.
|
---|---|
20:50 |
Drużyny mają okazję do turystycznego szaleństwa. Otrzymują po 12 tys. zł na nowe eskapady. Podczas gdy Kasia i Kuba wyruszają do Japonii, Hania i Piotr postanawiają odwiedzić Peru.
|
21:50 |
Pochodzące z różnych stron kobiety oprowadzają po swoich drugich ojczyznach. Każda z nich opowiada, co sprawiło, że zdecydowała się wyjechać z Polski i związać swoje życie z innym krajem.
|
22:50 |
Reporter Bartek Dajnowski aranżuje ciekawe eksperymenty społeczne. Próbuje się dowiedzieć, jak Polacy reagują na różne, często kontrowersyjne zjawiska i zachowania w przestrzeni publicznej.
|
|
|
23:20 |
![]() Program wraca na antenę po przerwie. Przez ostatnie miesiące Martyna Wojciechowska razem z z ekipą przemierzyła cały świat, by poszukiwać inspirujących kobiet, które opowiedzą o tym, co obecnie jest najważniejsze. W przypadku niektórych tematów prowadząca musiała czekać wiele lat, ale w przypadku dobrych rzeczy z pewnością warto. Najnowszy sezon przyniesie spotkania z najstarszą i najmłodszą bohaterką w historii audycji. Widzowie zobaczą odcinki zrealizowane w ośmiu krajach oraz na pięciu kontynentach. Nie chodzi tu jednak o rekordy czy liczbę przebytych kilometrów. Najważniejsze pozostaje spotkanie z drugim człowiekiem, wspólnie spędzony czas, intymna rozmowa, a także prawda o świecie.
|
23:55 |
Jarosław Nowak szuka oryginalnych specjałów na lokalnym targu w Boliwii. Potem przygotowuje tradycyjny posiłek i wraz z indiańską szamanką składa ofiarę nad brzegiem jeziora Titicaca.
|
0:55 |
Życie po 90 dniach narzeczeńskiej wizy toczy się dalej. Pary wspominają wydarzenia z tamtych trzech miesięcy. Nowożeńcy uświadamiają sobie, że ich życie nie stało się łatwiejsze.
|
1:55 |
![]() Gościem programu będzie Małgorzata Ohme, która opowie o ostatnich chwilach spędzonych ze swoją mamą. Studio odwiedzi także edukatorka seksualna i psychoterapeutka Aleksandra Józefowska.
|
2:45 |
![]() Prowadzący jadą do salonu w Pasłęku. Właścicielka przyjaźni się z pracownicą. Ma problem ze zwróceniem jej uwagi nawet wtedy, gdy jest to zasadne. W dodatku tylko ona potrafi układać włosy.
|
3:20 |
Salon w Gliwicach prowadzi doświadczona fryzjerka Monika. Wiele wymaga od siebie i innych. Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt zabierają właścicielkę zakładu oraz jej załogę do parku trampolin.
|
3:55 |
Polak zjada rocznie 19 kg kiełbasy, w tym 2 kg białej, głównie na święta. Jak znaleźć dobrą? Dowiemy się od Katarzyny Bosackiej, która przyjrzy się też chrzanowi.
|
4:30 |
![]() Pizza, hamburgery i hot dogi coraz częściej lądują na stołach Polaków. Kasia weźmie pod lupę zdrowe i niezdrowe dodatki. W wyborze idealnej pizzy sklepowej pomogą jej finaliści programu 'Master Chef'.
|
Lista stacji
O stacji TVN Style
Telewizja TVN Style
TVN Style to kobiecy kanał telewizyjny, należący do Grupy TVN o wszechstronnej tematyce. Oferta programowa bazuje na polskich i zagranicznych produkcjach, choć znakomitą większość stanowią własne produkcje. Grupą docelową są kobiety, które pragną się rozwijać w wielu kierunkach i chcą wprowadzać do swojego życia pozytywne zmiany. Kanał dostarcza wielu praktycznych porad i wiedzy o świecie. Oferuje nie tylko rozrywkę, ale także porusza tematy ważne dla współczesnych kobiet i ich rodzin. Dużym powodzeniem cieszy się zagraniczne pasmo dokumentalne.
Historia telewizji TVN Style
Stacja wystartowała 1 sierpnia 2004 roku i przez pierwszy rok nadawana była bezpłatnie, później odbiór telewizji został zakodowany. Sloganem jest od początku hasło: „Daj się uwieść”. Od 1 sierpnia 2004 roku szefową kanały była Iwona Radziszewska, w 2006 roku zastąpiła ją Yvette Żółtowska – Darska, w 2011 miejsce to zajęła Małgorzata Łupina, w 2013 Joanna Tylman, a w czerwcu 2018 Agnieszka Michalska. Siedziba firmy zlokalizowana jest w Media Business Centre, przy ul. Wiertnicza 166 w Warszawie.
Logo stacji TVN Style na początku (2004-2011) stanowił ciemnoróżowy napis Style na białym tle, gdzie z literki „e” rozrysowywało się powyżej logo TVN. W latach 2011-2014 zmieniono szatę graficzną: logo w tym samym kształcie zmieniło kolor na czerwony i zostało ulokowane w złocistym kwadracie. Kolejna zmiana nastąpiła w 2014 roku – zrezygnowano ze złotego tła, a różowe logo wpisano w kwadratową ramkę w tym samym kolorze.
TVN Style stawia przede wszystkim na własne produkcje. Najpopularniejsze z nich to „Pani Gadżet”, „Czas na zmianę”, „I nie opuszczę Cię aż do ślubu”, „Związki z modą”, „Apetyt na miłość”, „Wiem, co jem”, „W roli głównej” czy „Kulisy sławy”. W ofercie programowej TVN Style znajduje się również wiele programów zagranicznych – m.in. programy Goka Wana, Nigelli Lawson, Cristiny Córduli czy Gordona Ramsaya.
Gdzie można oglądać telewizję TVN Style?
Kanał dostępny jest w największych platformach satelitarnych w Polsce: nc+ oraz Cyfrowym Polsacie. Sygnał dostępny jest również w różnych sieciach kablowych, m.in. Multimedia, Netia, Orange, UPC, Vectra, Toya czy Avios. Warto zapytać swojego operatora kablowego o możliwość odbioru kanału. Ponadto istnieje możliwość oglądania produkcji TVN Style w witrynie www.player.pl oraz w aplikacji Player.
Stacje telewizyjne powiązane z TVN Style
Kanał TVN Style, należący do grupy TVN, jest częścią wiodącego koncernu medialnego Discovery, którego portfolio obejmuje uznane marki telewizyjne o międzynarodowym zasięgu. Stacjami powiązanymi z TVN Style są więc takie kanały, jak: TVN, TVN7, TVN24, TVN24 BIS, TVN Fabuła, TVN Turbo, Travel Channel, Food Network, HGTV Home & Garden, TLC, Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Life, Animal Planet, DTX, ID, TTV czy Metro. Ponadto dostępne są również kanały telewizyjne ITVN oraz ITVN Extra, skierowane do widowni zamieszkałej za granicą (w Europie, Ameryce Północnej i Australii).
Więcej o telewizji TVN Style
Telewizja TVN Style ma swoją stronę internetową: www.tvnstyle.pl/, a także prowadzi swoje kanały w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter oraz Instagram. Można tam nie tylko śledzić bieżące informacje o stacji i jej ramówce, ale też wchodzić w interakcje i zadawać pytania.