Babski biznes (2/8)

program rozrywkowy Polska 2025  od 12 lat
zdjęcie

W skrócie

Marta Klepka, dyrektorka sieci hoteli i inicjatorka akcji "Być kobietą on tour", wspiera właścicielki małych firm. Dzieli się wiedzą z zakresu księgowości oraz reklamy. Po miesiącu sprawdza postępy.

Oglądaj w telewizji

Pt 26.12 11:15
TVN Stylelogo
Nd 28.12 12:30
TVN Stylelogo

Opis

Dyrektorka generalna sieci hoteli oraz inicjatorka akcji "Być kobietą on tour", Marta Klepka, pomaga zawalczyć o przetrwanie na rynku właścicielkom niewielkich kobiecych firmy. Wspiera panie, których biznesy utknęły gdzieś pomiędzy pasją a szarą rzeczywistością domowych obowiązków. Prowadząca program doskonale zna kulisy prowadzenia dużych korporacji, jak również niewielkich marek. Dzieli się z uczestniczkami odcinków swoim doświadczeniem z zakresie księgowości i reklamy, ale także prowokuje do myślenia, uczy organizacji pracy i udowadnia, że błędy to część procesu rozwoju przedsiębiorstwa. Widzowie zobaczą, czy biznesowa rewolucja powiedzie się w przypadku m.in. rodzinnych Dekoracji Weselnych spod Łodzi, których szefowa jest równocześnie mamą i żoną, kawiarenki dla dzieci, w której nikt się nie bawi, czy świecącej pustkami agroturystyki. Gospodyni programu może liczyć na wsparcie ekspertów. Po miesiącu sprawdza, jak radzi sobie uczestniczka odcinka.

Prowadząca odwiedza knurowską kawiarnię z bawialnią, Mon Bebe Cafe. Miało być to miejsce otwarte zarówno na potrzeby dzieci, jak również rodziców. Szefowe rodzinnego biznesu, Roksana i jej siostra Paulina, narzekają jednak na brak zysków. Coraz częściej zamiast współpracować, wchodzą ze sobą w konflikt. Marta Klepka już od progu dostrzega problemy wymagające natychmiastowych zmian. Przy wsparciu specjalistów próbuje pokazać siostrom, jak prowadzić dochodowy biznes, który może dawać satysfakcję.

Twórcy

Zobacz także

Ładuję...