Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory (4/6)
W skrócie
Przed zawodnikami zwis nad wodą i tor przeszkód. Podczas pierwszego zadania dopuszczalny jest każdy sposób trzymania się. W drugiej misji sportowcy m.in. opływają boję, strącają patyczki kamieniami.
Oglądaj w telewizji
Opis
Przez dwa tygodnie w Grecji, w okolicach Porto Cheli, uczestnicy będą rywalizować w różnych konkurencjach sprawdzających nie tylko ich kondycję fizyczną, ale także odporność psychiczną i zdolność współpracy. Każdy odcinek składać się będzie z dwóch wymagających konkurencji, a po ich zakończeniu dwie osoby z najmniejszą liczbą punktów stoczą nocny pojedynek. Przegrany opuści program. W finale pozostanie trójka najlepszych, spośród których wyłoniony zostanie zwycięzca. Show ukazuje nie tylko sportowe osiągnięcia zawodników, ale także ich osobiste historie, w tym sukcesy, porażki oraz wpływ kariery na życie codzienne. O tytuł zmierzą się wybitni sportowcy: mistrzyni olimpijska w biegu sztafetowym na 400 m Iga Baumgart-Witan, mistrzyni Europy w body-fitness Olga Kelm, mistrzyni świata w kickboxingu i boksie zawodowym Iwona Guzowska, polska królowa driftingu Karolina Pilarczyk, olimpijczyk i mistrz świata w biegu na 800 m Adam Kszczot, legendarny bramkarz Radosław Majdan, znakomity obrońca z pięcioma tytułami mistrza Polski Jakub Rzeźniczak oraz brązowy medalista olimpijski w zapasach Damian Janikowski. Prowadzącą program jest Anna Senkara, pasjonatka sportu, która będzie wspierać uczestników.
Uczestnicy są poddawani próbie wytrzymałości w dwóch wymagających zadaniach: zwisie nad wodą oraz torze przeszkód. Podczas pierwszej konkurencji dopuszczalny jest każdy sposób trzymania się, z wyłączeniem podpierania nogami. Drugą misję sportowcy rozpoczynają jednocześnie. Opływają boję, strącają patyczki za pomocą kamieni, zawracają, rozwiązują zagadkę, a wreszcie ścigają się do mety. Po zsumowaniu punktów z obu sprawdzianów dwie osoby z najmniejszą liczbą punktów zmierzą się w ostatecznej walce, której stawką jest pozostanie w programie. Pojedynek z użyciem szklanej kuli wymaga stalowych nerwów i błyskawicznego refleksu. Zawodnik, który upuści kulę na swoje pole lub poza boisko rywala, przegrywa.