Historia kultowych marek 2 (28)
(The Fast History of... 2)
W skrócie
Bill Rosenberg założył Dunkin' Donuts w 1950 roku. Twórcy pokazują, jak sieć oferująca pączki i kawę zrewolucjonizowała branżę. Widzowie poznają też kulisy jej rywalizacji z innymi przedsiębiorstwami.
Oglądaj w telewizji
Opis
Druga seria dokumentów, w której twórcy przestawiają historię legendarnych marek i inspirujące biografie ludzi, którzy stoją za ich sukcesem. Okaże się, jak wygląda produkcja słynnych smakołyków, jak powstają przedmioty, które stały się obiektem pożądania mas, i jakie były przełomowe momenty w historii znanych koncernów. Dokumentaliści zajrzą do wielkich fabryk i poznają głęboko skrywane tajemnice milionerów. Fascynująca historia ikonicznych marek w wielkim skrócie.
W tym odcinku
Bill Rosenberg założył Dunkin' Donuts w 1950 roku. Od tamtej pory firma sprzedaje pączki i kawę. Proponuje smakoszom aż 52 rodzaje słodkiego przysmaku. Twórcy pokazują, jak sieć zrewolucjonizowała branżę. Widzowie poznają również kulisy jej rywalizacji z innymi przedsiębiorstwami, m.in. Krispy Kreme i Starbucks.