Nokaut: Myjka (7)

W skrócie
Agacińska propaguje w pracy freeganizm. Wiśnia, który musi oszczędzać, jest zachwycony. Ideę podchwytuje też Czarna. Tymczasem Szef wpada na pomysł, jak zwiększyć wydajność pracowników.
Oglądaj w telewizji
Opis
Perypetie pracowników firmy telemarketingowej i ich klientów. W każdym odcinku humorystyczne scenki z życia biurowego sprzedawców przeplatane są barwnymi, pełnymi emocji historiami potencjalnych nabywców, rozgrywającymi się równolegle i w retrospekcjach. Mimo wysiłków głównych bohaterów klienci nie zawsze dają się skusić na proponowane im gadżety, a także zdarza się im zmuszać telemarketerów do wysłuchania najbardziej niesamowitych opowieści ze swojego życia, mniej lub bardziej związanych z oferowanymi im gadżetami. Codziennym wyzwaniom zawodowym sprzedawców towarzyszą biurowe i towarzyskie intrygi oraz niekończący się remont, którego wykonawcy to dwaj opieszali fachowcy. doskonały sprzedawca Breżniew (Aleksander Janiszewski), Winia (Konrad Marszałek) - nieporadny i naiwny student, Czarna (Kamila Boruta) - atrakcyjna asystentka szefa, a także kierownik Wacek (Bogusław Kudłek) wchodzą w skład zespołu telemarketerów.
W tym odcinku
Agacińska propaguje w pracy freeganizm. Wiśnia, który musi oszczędzać, jest zachwycony. Ideę podchwytuje też Czarna. Tymczasem zainspirowany ich ekologicznymi działaniami Szef wpada na pomysł, jak zwiększyć wydajność pracowników. Kierownik Wacek i Marek wprowadzają zasady nowoczesnego zarządzania. Doprowadzają one do zwiększenia liczby przerw. Telemarketerzy sprzedają myjki do mycia szyb na wysokościach, posiadające wbudowany spadochron. Jednemu przypominają o jego przygodach z teściową i jej manią mycia okien przed świętami.