Eureka 2: Gry i zabawy (4)

(Eureka 2: Games People Play)

serial SF USA 2007  od 7 lat
zdjęcie

W skrócie

Henry zaczyna pracę w Global Dynamics, a Abby przygotowuje się do wyjazdu do Los Angeles wraz z Zoe. Wirująca maszyna uderza Jacka w głowę.

Oglądaj w telewizji

Program archiwalny.

Opis

Perypetie mieszkańców północno-zachodniego miasteczka Eureka, założonego przez prezydenta Trumana w 1945 roku z inicjatywy Alberta Einsteina. Rząd USA umieszcza w miejscowości naukowców z całego świata oraz ich najbliższych, aby mogli spokojnie kontynuować swoje badania. Agent Jack Carter (Colin Ferguson), po awarii swojego samochodu zatrzymuje się w Eurece i zostaje świadkiem niepowodzenia pewnego eksperymentu. Pomaga mieszkańcom opanować sytuację, czego konsekwencją jest awans na stanowisko szeryfa. Od tego momentu Carter próbuje przywrócić porządek w miasteczku i dowiaduje się o najściślej skrywanych tajemnicach rządowych...

W tym odcinku

Henry rozpoczyna pracę w Global Dynamics, a Abby przygotowuje się do wyjazdu do Los Angeles wraz z Zoe. Dziewczyna jest zła na ojca, że o nią nie walczy. Postanawia użyć osobistego urządzenia terapeutycznego o nazwie A.T.S., które przenosi użytkownika do wirtualnego świata, gdzie może zmierzyć się ze swoimi frustracjami. Tymczasem w mieszkaniu jednego z naukowców Jack zostaje uderzony w głowę przez wirującą maszynę, a po powrocie do domu obrywa ponownie A.T.S-em podczas kłótni z Zoe. Sfrustrowany wraca do biura, gdzie nagle na jego oczach znika Lupo. Powiadamia o tym fakcie innych, ale nikt nie pamięta żadnej Lupo. Wszyscy dochodzą do wniosku, że dziwne zachowanie Jacka wynika z porannego wypadku. Jedyną osobą, która wierzy w jego słowa jest Henry. Jednakże on również znika. Wkrótce do Henry'ego dołączają pozostali, a Jack zaczyna bać się o córkę. Zauważa, że jej wspomnienia z porannej kłótni różnią się od jego. Wnioskuje, że coś szczególnego musiało wydarzyć się pomiędzy porankiem a chwilą obecną. I ma rację, bo po sprzeczce z Zoe zabrał rzucony w niego A.T.S. i znalazł się w wirtualnej rzeczywistości. W prawdziwym świecie leży nieprzytomny w szpitalu. W połączeniu z wcześniejszym urazem głowy urządzenie wywołało u niego nieoczekiwane skutki uboczne. Allison, Stark i Henry nie mogą odłączyć Jacka od A.T.S-u nie ryzykując jego śmierci. Dopóki urządzenie działa, Carter jest uwięziony w innym świecie, a żeby się stamtąd uwolnić, musi stawić czoła swojemu największemu lękowi, którym jest strach przed utratą córki.

Występują

Twórcy

Ładuję...